За ползите от участието в сайта HRIndustry.bg

Когато замисляхме HRIndustry.bg като сайт в края на 2016 година, в основата на идеята стоеше запълването на нуждата от място за споделяне и обсъждане на професионална информация, практики и тенденции в HR областта. Такова публично място липсваше и беше удачно да се създаде, особено с името на вече успешно наложеното изложение „HR Industry“.

Взаимопомощта и споделянето на информация и днес е в основата на смисъла от съществуването на сайта, но от неговото развитие и активното участие в живота му произлизат и няколко недотам очевидни ползи:

Брандинг на HR общността. HR общността и HR професията срещат доста неразбиране в обществото, а нагласите на хората към тях са не винаги позитивни. Независимо от причините за това, промяна в отношението на обществото е необходима и би била много полезна в работата. Откритото споделяне и обсъждане на предизвикателствата в професията, на средата, в която колегите работят, на практиките и процедурите би допринесло за повече разбиране на работата на HR специалиста и мениджъра и от там – на по-добро отношение и издигане статуса на професията.

Employer Branding. Всеки пишещ колега застава не само с името си зад написаното, но и с позицията, която заема и компанията, за която работи. Това директно води до позициониране на работодателската марка чрез личния имидж на специалистите HR, работещи във фирмата.

Личен брандинг. HRIndustry е геймифициран и всяко действие в него (публикуване, лайкване, коментиране) носи точки на извършилия го и то точки, отнесени към съответната HR сфера, в която е активен. Така страницата „HR специалисти“ става една своеобразна класация за експертиза и активност. Нещо, което може да донесе ползи на конкретната личност в много ситуации.

С други думи - като участва активно, всеки работи за налагане на собствения си бранд, развива работодателския аспект на корпоративния бранд и подкрепя публичното възприятие на HR-общността в България. Удовлетвореността от личния принос за споделянето на добри практики и взаимната профеисонална подкрепа са само черешката на тортата.

Категории: Employer Branding , Общa темa
Остави коментар

Коментари (0)

    Тази статия все още няма коментари. Бъдете първи и дайте своето мнение!