Профил

Стоян Ганев
Стоян Ганев
Текуща / последна позиция
Управител в "Audit Advice Associates"Ltd.
Моите HR области
Подбор/Recruitment 4.67
Трудово законодателство/Labour legislation 1.25
Организационен дизайн/Organizational design 5.83
Оценяване/Assessment 12.92
Възнаграждения и придобивки/Wages and benefits 2.25
Employer Branding 1.33
Обучение и развитие/Training and development 43.5
Мотивация/Motivation 44
Трудови отношения/Labor relations 1.5
HRIS 0.5
COVID-19 6.83
Общa темa/Other 20.42
Натрупани точки
145
Публикации
07 февруари 2017

Защо средният мениджмънт е ключът към изпълнението?

Компетентността и ефективността на средния управленски състав във всяка организация е изключителна задача и грижа на самата организация.
15 март 2017

Да си тръгна или да остана?

Първата работна седмица е ключова, както за новоназначения служител, така и за компанията...
11 септември 2018

Три съвета как да разчитаме резултатите от Националното изследване на ангажираността

Провеждате изследване на ангажираността на служителите в компанията си? А разчитате ли правилно резултатите и откривате ли какво стои зад цифрите и диаграмите?
24 януари 2020

"Mens sana in corpore sano" или симптомите на организационното здраве

Картата на ангажираността на служителите може да бъде доста надежден инструмент за диагностициране на организационното здраве и основа за вземане на подходящи управленски решения.
10 април 2020

Как да поддържаме ангажирани служители при работа от разстояние?

Работата от разстояние "по принуда" може да се окаже тест за ангажираността на служителите ви.
09 декември 2020

"Залудо работи, залудо не стой..."

Времето на частични и пълни прекъсвания на работата, може да се използва от мениджърите за преглед на организацията и подготовката й за работа при нарушен ритъм.
23 март 2021

Нова, облачна версия на "Изследване на ангажираността на служителите"

Нов, подобрен вариант на софтуера за изследване на ангажираността на служители, с възможности за настройки и самостоятелно администриране от специалистите по управление на персонала.