InterImage и JobTiger обединяват познания и опит в интегрирана услуга по изграждане и поддържане на работодателска марка

ИнтерИмидж и Job Tiger обединяват познания и опит в интегрирана услуга по изграждане и поддържане на работодателска марка под името #EmployerBrandingPower

 

София, 31 май 2019 г.

 

Две от водещите компании на пазара в сферата на корпоративните комуникации (ИнтерИмидж)  и управлението на човешките ресурси (JobTiger)  представят първата по рода си комплексна услуга за бизнесите  – независимо от техния мащаб, сфера на дейност или брой служители.

 

Темата за привличане, мотивиране и развитие на качествени кадри е сред горещите казуси, пред които се изправя бизнесът у нас през последните няколко години. Инструментите, с които компаниите се справят с предизвикателството, са силен вътрешен отдел „Човешки ресурси“  и работа с външен консултант. В ролята на външен експерт успешно навлязоха агенции за връзки с обществеността с цел да създават и комуникират корпоративните истории ефективно и към правилни публики. Сред очакваните резултати са силна разпознаваемост на корпоративната марка, дейността на компаниите вътре и извън тях, човешкото лице на бизнеса и предимствата на работната и екипна среда.

 

Според Катя Димитрова, собственик и управляващ партньор на пиар агенция ИнтерИмидж, и Светлозар Петров, управляващ директор на JobTiger, територията между „полето“ на експертите по човешки ресурси и външните консултанти остава непокрита. Работата само навътре или само извън компаните остава автономна и двете половини на цялото остават разделени.

 

ИнтерИмидж и JobTiger обединяват усилия и конструират пакет от дейности, които ефективно повлияват средата както вътре в компаниите, по отношение на удовлетвореност и ангажираност на екипи, така и извън нея по отношение на разпознаваемост, разбиране за профила на компанията и популяризиране на нейното човешко лице.

 

Услугата включва вътрешен одит по патентована методология и оценка на изходната ситуация вътре в компанията, създаване на инструментариум за подобряване на вътрешната среда с периодична оценка на постигнатото, разпознаваемост и публичност към външни публики, работа с партньори, организации, посланици и лидери на мнение.  В обхвата влиза и стандартният набор от комуникационни инструменти като ситуиране спрямо конкуренти, конкурентен анализ, social media listening, share of voice, връзки с медии и създаване на съдържание.

 

„Най-важна за нас е измеримостта на постигнатото и превръщането на екипите на компаниите в посланици на брандовете, за които работят“, казва Светлозар Петров от Job Tiger.

 

„Комуникациите в днешно време трябва да бъдат завършен цикъл и никой бизнес не може да си позволи да работи само с една целева публика, нито да работи по разнопосочен начин с различни публики. Именно там е нашата роля“ – допълва Катя Димитрова от ИнтерИмидж.

Експертните екипи на двете компании са сред първите специалисти по изграждане на работодателска марка у нас с партньори като Behr-Hella Thermocontrol, Cargill България, Cordeel България, Societe Generale Express Bank, Artemis, Alliance Print, магазини „Браво“.

 

***

 

Бележки до редакторите

 

за ИнтерИмидж :

 

Пиар агенция ИнтерИмидж, част от комуникационната група Interpartners, е създадена през 2008 г. Сред основните клиенти на компанията са Европейската комисия, Cargill България, Behr- Hella Thermocontrol България, Deichmann България, Американският  университет в България, Национална Агенция за Приходите, Сладкарници „Неделя“ и други. Предоставя широк спектър комуникационни услуги като корпоративен пиар, кризисен пиар, изграждане на работодателска марка, връзки с медиите, събитиен мениджмънт, криейтив , развитие и поддържане на съдържание в социалните медии, дизайн, видео производство и печат. Освен че е пълноправен член на международната верига пиар агенции NOVUM, InterImage си партнира с белгийската ICF Mostra по редица европейски проекти.

 

за JobTiger :

 

JobTiger стартира като първия кариерен сайт в България, създаден през 2000 г.  Към момента е най-голямата компания за комплексни HR услуги в България

Компанията има над 30 000 клиенти и работи с повече от 325 000 кандидати за работа.

Освен  портала за работа JobTiger.bg, компанията предлага пълен набор от услуги по подбор на персонал и отдаването на хора на временна работа и е значим организатор на събития в сферата на човешките ресурси  - сред които „Национални дни на кариерата” и първият изцяло онлайн форум „Виртуални дни на кариерата“.

 

Категории: Общa темa