12 август 2021

Управление на възнагражденията

Планът за възнагражденията трябва стратегически да постига баланс между финансовия аспект на бизнеса и бъдещите цели за развитие и стимулиране на персонала.
16 декември 2020

ИЗВЪНРЕДЕН ТРУД – до 300 часа годишно?

БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ГРУПА (Bugarian Consulting Group) с практични съвети за работодателите – извънреден труд
09 декември 2020

Очаквания на IT специалистите при избор на работа – говорихме с 450...

В рамките на 2 седмици направихме проучване сред IT специалистите в страната относно техните нагласи и предпочитания при обмисляне и избор на нова работа.
07 октомври 2020

Намалява недекларираният труд в страната

Все повече работодатели спазват регламентираните в трудов договор отношения – категорични са експертите по безопасни условия на труд.
27 август 2020

КАК НАЙ-УСПЕШНО, БЪРЗО И ЕФЕКТИВНО ДА РАЗРЕШИМ СПОРОВЕТЕ НА РАБОТНОТО...

БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ГРУПА (Bugarian Consulting Group) с практични съвети за работодателите – ефективна работа в екип и постигане на дълготрайно разбирателство и колегиалност
10 август 2020

Как да отговорим на въпроса “Какви са Вашите финансови очаквания”?

Ясно е, че за една част от хората финансовото измерение на труда им не е основен водещ фактор при избора на нова роля, но все пак е разменна монета за отделеното време и усилия. Изговарянето...
03 август 2020

Бонуси, премии, целеви награди

БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ГРУПА (Bugarian Consulting Group) с практични съвети за работодателите - законосъобразни бонусни системи
20 октомври 2021

Кога да поискате увеличение на заплатата си?

Когато резултатите говорят вместо вас
20 октомври 2021

7 ключови фактора, които намаляват разликата в заплащането между мъжете и...

В днешно време неравностойното възнаграждение на мъжете и жените е обект на много дебати. Това е доста комплексен феномен, затова Paylab се фокусира върху 7 области, които значително доприна...
25 април 2017

Защо е важна ангажираността на служителите

За да бъде успешна в днешно време една организация, не е достатъчно да продава или да предлага дадена услуга на примамлива цена, тя трябва да генерира чувство на доверие и усещане за сигурно...