05 ноември 2020

COVID-19, кодекса на труда и безопасна работа от разстояние

Преминаването в режим на работа от разстояние или станалото популярно вече име “хоум офис”, което COVID кризата наложи на голяма част от бизнеса отваря и много въпроси за трудовото законодат...
01 октомври 2020

Възможност ли е кризата? Ангажираност и продуктивност при дистанционна...

В първите месеци след преминаването към масова дистанционна работа, ангажираността и производителността се повишиха. После, с времето и с отхлабването на мерките започнаха да спадат и дори н...
21 септември 2020

Топ 5+1 на най-търсените у нас мениджъри в кризата и техните профили

Времената на криза са времена, за добро или за лошо, носещи промяна в компаниите. Промяна в пазарите, промяна при клиентите и промяна в начина на правене на бизнес. Често тези промени носят...
01 май 2020

Кога данните в Човешки ресурси говорят?

Нищо не илюстрира така историята, която разказвате, както правилно подбраните данни. В тази статия ще прочетете за три принципа, които могат да ви помогнат да структрурирате данните, които и...
28 април 2020

При дигитализацията става въпрос за хора

HR и COM в центъра на промените, които все повече компании се налага да въведат в ежедневието си
03 април 2020

Безплатна телефонна линия за консултации на работодатели за осигуряване на...

Нормативната база в България не е подготвена да реагира в условията на световна пандемия – споделят специалисти
03 април 2020

Каква е ролята на консултанта по здраве и безопасност в условията на...

Кривата на разпространение на заразата може да бъде намалена и всяка една държава има право да реши точно какви мерки и кога да бъдат взети. На този етап България успешно овладява ситуацията...
19 март 2020

Ефективност по време на вирус – част 1

В края на статията предлагаме полезни и работещи практики, вижте ги.
25 февруари 2020

Ангажиране на служителите или векът, в който на никой не му дреме

За ангажирането на служители - митове и добри практики
01 февруари 2020

Как комуникираме промените?

с кого какво и кога комуникираме, за да въведем една промяна успешно в организацията
19 януари 2020

Въвличане и приемане на промяната

кои са основните етапи при въвеждането на промяна и кои въпроси насочват към важните за обмисляне и дискусия области, за да е успешно въвличането на вътрешните екипи
22 февруари 2018

Моите 4 причини да се обуча за фасилитатор на Lego® Serious Play®

Работата ми като коуч и обучител изисква системно да обогатявам инструментариума си с най-ефективните съвременни методи за развитие на хора и екипи. Споделям ви моите четирите причини да се...