03 април 2020

Безплатна телефонна линия за консултации на работодатели за осигуряване на...

Нормативната база в България не е подготвена да реагира в условията на световна пандемия – споделят специалисти
03 април 2020

Каква е ролята на консултанта по здраве и безопасност в условията на...

Кривата на разпространение на заразата може да бъде намалена и всяка една държава има право да реши точно какви мерки и кога да бъдат взети. На този етап България успешно овладява ситуацията...
19 март 2020

Ефективност по време на вирус – част 1

В края на статията предлагаме полезни и работещи практики, вижте ги.
25 февруари 2020

Ангажиране на служителите или векът, в който на никой не му дреме

За ангажирането на служители - митове и добри практики
01 февруари 2020

Как комуникираме промените?

с кого какво и кога комуникираме, за да въведем една промяна успешно в организацията
19 януари 2020

Въвличане и приемане на промяната

кои са основните етапи при въвеждането на промяна и кои въпроси насочват към важните за обмисляне и дискусия области, за да е успешно въвличането на вътрешните екипи
22 февруари 2018

Моите 4 причини да се обуча за фасилитатор на Lego® Serious Play®

Работата ми като коуч и обучител изисква системно да обогатявам инструментариума си с най-ефективните съвременни методи за развитие на хора и екипи. Споделям ви моите четирите причини да се...
25 април 2017

Защо е важна ангажираността на служителите

За да бъде успешна в днешно време една организация, не е достатъчно да продава или да предлага дадена услуга на примамлива цена, тя трябва да генерира чувство на доверие и усещане за сигурно...